مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 15:152021-01-05اقتصادي

فارس من| «آب چشمه ملک مشکلی ندارد»/ آب پس از گندزدایی دست مشترکان می رسد


معاون توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آب روستای «چشمه ملک» در دیوین از طریق چشمه ها انجام می شود که امسال یکی از آنها لایروبی شده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، خبرگزاری فارس ثبت شده است.

معاون توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در گفت وگو با فارس با بیان اینکه چشمه ملک حدود 87 خانوار دارد اظهار کرد: این روستا چهار کیلومتر شبکه توزیع آب و سه کیلومتر خط انتقال دارد.

حمیدرضا نیکداد با بیان اینکه محل تامین آب این روستا از سه دهنه چشمه است افزود: در این روستا مخزن 100 متر مکعبی بتنی هم احداث شده که آب پس از گندزدایی وارد این مخزن شده و آنها استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه تامین آب این روستا از طریق این چشمه هاست که امسال یکی از آنها لایروبی شده است بیان کرد: این چشمه ها روباز نیست بنابراین آلودگی ایجاد نمی شود.

معاون توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همدان ضمن تاکید بر اینکه آب با خط مستقیم وارد مخزن شده و پس از گندزدایی به دست مشترکان می رسد گفت: در برخی از ماه های گرم سال که حداکثر40 روز است چشمه ها با کمبود آب مواجه می شوند که از رودخانه هم کمک گرفته می شود.

وی با بیان اینکه آب رودخانه نیز قبل از اینکه به دست مشترکان برسد، گندزدایی می شود گفت: آب رودخانه مستقیم به شبکه خانگی وصل نیست، این روستا جزو روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| «آب چشمه ملک مشکلی ندارد»/ آب پس از گندزدایی دست مشترکان می رسد

فارس من| «آب چشمه ملک مشکلی ندارد»/ آب پس از گندزدایی دست مشترکان می رسد